Sähköinen kirjanpito onnistuu, kun asialla on alan ammattilainen. Urholin Oy on kokenut sähköinen tilitoimisto, joka toteuttaa sähköisen kirjanpidon kätevästi pilvipalveluna.
Pilvipalvelu mahdollistaa sen, että pääset halutessasi seuraamaan yrityksesi rahaliikennettä reaaliaikaisesti ja kirjautumaan eri tileille milloin tahansa. Tällöin asiakas ja tilitoimisto toimivat helpommin yhdessä.
Tarvittaessa toteutamme kirjanpidon myös paperiversiona. Tällä tavoin saat halutessasi sekä sähköisen ja paperisen kirjanpidon, tai voit valita vain jommankumman.
Etsitään yhdessä tarpeisiisi sopiva palvelupaketti!
Sähköinen kirjanpito yrityksen koosta riippumatta
Aloitamme yhteistyön yleensä aloituspalaverilla, jossa kartoitetaan asiakkaan tarpeet ja sovitaan palveluista sekä palvelumalleista sen mukaan, mitä juuri kyseinen asiakas tarvitsee. Yhteistyö voi lähteä liikkeelle myös jollakin yksittäisellä osa-alueella (laskutus, palkanlaskenta tms.), josta sitten laajennetaan suurempiin palvelukokonaisuuksiin tarpeiden lisääntyessä.
Monimuotoiset palvelut eri yrityksille
Pienyrittäjille, jotka haluavat huolehtia laskutuksestaan itse, meillä on kevyempiä palvelupaketteja sekä suuryritysten ja konsernien tarpeisiin omansa.
Kokemusta löytyy aivan kaikenlaisten ja kaiken kokoisten yritysten taloushallinnosta. Suurten konserniyhtiöiden, maatalousyritysten, rakennusfirmojen, PK-yritysten ja henkilöyritysten ongelmat ovat meille kaikki yhtä tuttuja, joten sormi tuskin mene suuhun haastavammissakaan toimeksiannoissa. Meillä on kokemusta myös kansainvälisen liiketoiminnan tukemisesta.
Reaaliaikaiset palvelut
Tilitoimisto Urholin tarjoaa käyttöösi pilvipalvelun, johon kirjanpito päivittyy reaaliaikaisesti. Sen avulla myös dokumenttien sähköinen arkistointi on erittäin helppoa ja nopeaa. Koska tilitoimisto huolehtii siitä, että tietokanta on aina ajan tasalla, sinun ei tarvitse kysellä missä mennään, vaan voit itse katsoa talouden tunnuslukusi silloin kun niitä tarvitset – ja kirjanpito onnistuu vaikkapa älypuhelimella, omien käyttäjätunnusten avulla.
Laskutuspalvelumme
Web-laskutus
Sopii yritykselle, joka haluaa hoitaa laskutuksensa itse.
Web-laskutus sopii pienyrittäjälle, joka haluaa kevyen ja yksinkertaisen työkalun laskutuksen hoitamiseen itse. Yrittäjä saa tunnukset selainpohjaiseen laskutusjärjestelmään, joka toimii internetliittymän välityksellä missä ja milloin tahansa. Tällöin yrittäjä voi tehdä ja lähettää laskuja tietokoneella, tabletilla tai kännykällä ajasta ja paikasta riippumatta.
Laajempi laskutuspaketti
Sopii yritykselle, joka haluaa seurata koko toimitusketjua.
Tarjoamme myös laajempaa laskutuspakettia, joka niin ikään toimii pilvipalveluna, mutta edellyttää ohjelmistoasennusta. Laajemmassa laskutuspaketissa pystytään seuraamaan koko toimitusketjua (tilaus » tarjous » lähete » lasku). Tämä sopii erinomaisesti esimerkiksi varastokirjanpitoon.
Miksi valita meidät?
Palvelemme ympäri Suomea
Tilitoimistomme on toiminut alalla vuodesta 2003. Ydintoiminta-alueemme on Satakunta, mutta palvelemme koko Suomen alueella.
Ymmärrämme yrittäjyyden haasteet
Yrittäjän pitää saada keskittyä oman yritystoimintansa kehittämiseen ja vetämiseen. Neuvontamme päätavoite on selkeys ja helppo ymmärrettävyys.
Yli 20 vuoden kokemus alalta
Panostamme työn laatuun sekä asiakaspalveluun, haluamme olla ylpeitä tekemästämme työstä.
Ota yhteyttä sähköisen tilitoimiston ammattilaiseen
Ota yhteyttä sähköiseen tilitoimistoon, kun haluat ulkoistaa yrityksesi taloushallinnon luotettavalle yhteistyökumppanille ja varmistaa toimintasi tehokkuuden. Sähköinen tilitoimisto hoitaa taloushallinnon luotettavasti ja tarkasti. Etsitään yhdessä juuri sinun tarpeisiisi sopiva palvelukokonaisuus!